Termeni și condiții

Prin efectuarea unei comenzi dumneavoastra intelegeti si acceptati urmatoarele conditii:

1. Puteti realiza o comanda prin una din urmatoarele metode:

pe site, NON STOP, prin adaugarea produselor in cosul de cumparaturi, completarea datelor dvs. si trimiterea comenzii prin apasarea butonului "Trimite";

prin emailNON STOP, la adresele comenzi@skywatcher.ro ,   comenzi@starmax.ro sau  telescoape_skywatcher@yahoo.com. Raspundem la emailuri in cel mult 1 zi lucratoare (cu exceptia sarbatorilor si perioadelor de concedii).

telefonic, de Luni pana Vineri intre orele 10-17, la numerele:

. . . . . 0371168755 - pentru comenzi generale

. . . . . 0724754024 - pentru comenzi de telescoape profesionale, camere ccd, filtre, cupole, planetarii si consultanta pentru acestea

- la sediul nostru, Luni - Vineri, intre orele 9 - 15, in Cluj-Napoca, Str. Campina, Nr. 64A, Et. 1 (va rugam sa anuntati vizita dvs. prin email sau telefonic pentru siguranta). 

2De ce sa cumparati de la noi?

Suntem cea mai veche (din 2006) si cea mare firma din Romania specializata pe instrumente pentru astronomie, binocluri, microscoape si tot ce tine de acestea si avem in prezent peste 3000 de produse in stoc, unele in cantitati suficiente pentru a satisface aproape orice cerere.  Informatii detaliate despre Starmax gasiti pe pagina Despre noi.

3. Ne dorim ca fiecare achizitie sa fie o experienta personala. Suntem la dispozitia dumneavoastra pentru a va ajuta sa faceti cea mai buna alegere. O mare parte din telescoapele si accesoriile pentru astronomie, microscoapele si binoclurile pe care le avem nu sunt bunuri de larg consum, ci instrumente stiintifice, astfel ca noi consideram ca este mai adecvat un contact direct cu un specialist care poate sa raspunda eventualelor intrebari ale dvs. Daca nu sunteti hotarat(a) de ceea ce doriti sa cumparati, ne puteti adresa intrebarile dvs. prin una din modalitatile de mai sus si va vom ajuta sa luati o decizie.

4. In momentul efectuarii unei comenzi telefonice sau pe e-mail va rugam sa ne comunicati denumirea produsului asa cum aparea ea pe situl nostru.

5. Comenzile se onoreaza la distanta, cu livrare prin curier rapid sau prin preluare de catre cumparator de la sediul nostru.

6. Expedierea produselor aflate in stoc se face in cel mult 3 zile lucratoare de la primirea comenzii sau de la confirmarea efectuarii platii (in cazul platilor prin transfer bancar). Comenzile efectuate pana la ora 13 pentru produsele care se afla in stoc incercam sa le expediem in aceeasi zi (dar nu putem garanta 100% posibilitatea expedierii in aceeasi zi), astfel ca vor ajunge la destinatie in 1-2 zile lucratoare. Dupa efectuarea expedierii veti primi telefonic sau prin email numarul de urmarire electronica a coletului (numarul scrisorii de transport - awb-ului).

Livrarea produselor ce nu se afla in stocul nostru, dar se afla in stocul producatorului dureaza in general 2-4 saptamani de la comanda. Livrarea produselor ce nu se afla in stocul nostru si nici al producatorului sau ce se realizeaza doar la comanda poate dura intre 1 luna si 36 de luni. Consumatorul va fi tinut la curent cu modificarile termenului de livrare pe masura obtinem noi informatii relevante.

Daca livrarea la un anumit termen este esentiala va rugam sa ne anuntati acest lucru in momentul comenzii si va vom informa daca putem sa respectam acest termen al dvs. sau nu. In cazul in care ne veti comunica acest aspect al esentialitatii livrarii pana la o anumita data vom considera ca livrarea produselor comandate la o anumita data nu este esentiala, iar in cazul in care exista intarzieri din partea noastra in furnizarea sau livrarea produselor nu veti beneficia de dreptul la rezolutiunea si/sau rezilierea contractului si dispozitiile speciale ale legii.


7. Transportul produselor de volum mic comandate la distanta se face exclusiv prin serviciile de curierat rapid oferite de Fan-Courier si Cargus si include o asigurare de transport ce acopera integral valoarea produsului (nu expediem produse fara a fi asigurate si nu raspundem de defectele aparute in timpul transportului daca produsul nu a fost asigurat). Cheltuielile de transport a produselor de la sediul firmei noastre la domiciliul cumparatorului sunt suportate de catre cumparator. Taxa de ramburs este suportata de catre cumparator. Fiecare cumparator va fi informat in momentul efectuarii comenzii in privinta costurilor de transport reale sau daca exista o diferenta fata de costurile de transport prestabilite pe site si cele reale. 

Pe baza numarului scrisorii de transport (AWB) pe care il veti primi de la noi dupa expediere puteti urmari electronic situatia livrarii pe siturile curierilor sau puteti contacta telefonic firma de curierat pentru orice intrebari si probleme privind livrarea. In mod normal livrarea in orasele in care FanCourier si Cargus au sedii dureaza 1 zi lucratoare, iar in zonele rurale poate dura pana la 2 zile lucratoare. Pentru siguranta insa calculati cel putin 2-3 zile lucratoare pentru livrare din momentul expedierii de catre noi (in special daca doriti sa primiti produsul pana la o anumita data sau in zilele dinaintea sarbatorilor mari cand toate firmele de curierat sunt foarte aglomerate).

Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 5000 RON, a caror valoare este achitata integral prin banca, asiguram gratuit transportul in orasele in care Cargus si FanCourier au sedii (majoritatea oraselor din tara si a zonelor limitrofe ale acestora).

Expediem prin alte firme de curierat la solicitarea clientului doar daca plata produselor se realizeaza in avans prin banca. Nu expediem prin alte firme de curierat daca se solicita plata produselor ramburs la primire. Nu raspundem de integritatea si posibilele defecte aparute pe parcursul transportului pentru produsele pentru care clientii solicita livrare prin alte firme de curierat. De asemenea nu expediem produse prin firme de curierat pe care le consideram  obscure.

Pentru comenzile de instrumente mari si voluminoase transportul va fi suportat de catre cumparator (de exemplu: telescoapele din seriile CGEM II, EQ6, CGX, CGX-L, monturi EQ8, binocluri cu fise, telescoape PlaneWave, monturi 10 Micron / Astrophysics). In cazul instrumentelor mari si scumpe recomandam cumparatorilor sa le ridice personal de la sediul nostru daca este posibil. Instrumentele si monturile Celestron si SkyWatcher pot fi expediate prin curier, telescoapele PlaneWave si monturile 10 Micron/Astrophysics pot fi expediate doar prin transportator dedicat paletizate.

8. Preturile afisate pe site includ TVA. Plata se face in lei. Preturile exprimate in Euro vor fi convertite in lei la cursul BNR + 1,5% din data facturarii.

Oferim tuturor clientilor nostri garantia calitatii si a pretului cel mai bun. Toate instrumentele achizitionate de la noi sunt originale intrucat firma noastra este importator oficial si/sau autorizat al acestora in Romania. Putem sa va oferim cele mai bune preturi din Romania pentru produsele pentru care suntem importator oficial.

Daca ati gasit un pret afisat mai mic la unul din produsele comercializate de noi la un alt magazin din Romania contactati-ne si in mod aproape sigur va putem oferi si noi acelasi pret sau chiar mai mic!

9. Preturile afisate pe site pot suferi modificari fara preaviz. De asemenea preturile afisate pot fi uneori eronate. In momentul lansarii unei comenzi ferme cumparatorul va fi informat de catre noi in privinta existentei unei discordante intre pretul afisat si pretul de vanzare final.

10. Plata produselor se poate face prin urmatoarele modalitati:

- cu cardul online

- in avans prin transfer bancar/ordin de plata in contul firmei noastre pe baza de factura proforma emisa de firma noastra;

- ramburs la primire;

- numerar sau cu card la sediul nostru.

Pentru comenzi la distanta, livrate prin curier/posta, cu o valoare de peste 5000 RON plata se poate face doar prin transfer bancar/ordin de plata.

11. Ne rezervam dreptul de a solicita oricand plata in avans. Ne rezervam dreptul de a solicita un avans pentru produsele comandate, pentru produsele ce nu se afla temporar in stoc, precum si pentru produsele care sunt aduse la comanda. Pentru suma platita in avans se va elibera factura fiscala. In momentul in care produsul poate fi livrat cumparatorului, acesta din urma va plati prin aceeasi modalitate diferenta pana la pretul final.

12. Renuntarea la instrumentul comandat in cazul platii unui avans poate fi facuta pana la o data care va fi anuntata fiecarui client in parte. In cazul renuntarii la instrumentul comandat suma va fi restituita in contul cumparatorului in termen de 30 de zile, retinandu-se comisioanele bancare aferente si o taxa de restocare de 30% din valoarea instrumentului.

13. In cazuri exceptionale pot fi negociate alte conditii de plata.

14. Statusul stocurilor

Desi incercam sa tinem la zi situatia stocurilor, uneori se poate intampla ca un produs marcat ca fiind in stoc sa nu se afle cu adevarat in stoc datorita unor erori, neactualizarea sitului, epuizarea recenta a stocurilor, dificultati de aprovizionare etc. De aceea, pentru a avea siguranta existentei produselor in stoc si a livrarii rapide, va rugam sa cereti confirmarea stocului prin email sau telefonic inainte, in timpul sau dupa realizarea comenzii. Produsele prezentate pe site sunt oferite in limita stocurilor noastre sau ale producatorului sau la comanda speciala.

- Produsele marcate cu textul "in stoc" se afla in general in stocul nostru. Pentru siguranta cereti confirmarea stocului!

- Produsele marcate cu textul "in stoc, limitat" sunt produse din care incercam sa avem permanent in stoc cel putin 1 bucata, uneori 2-3 bucati. Datorita cererii imprevizibile, erorilor sau a dificultatilor de aprovizionare se poate ca uneori sa lipseasca din stoc chiar daca el figureaza ca fiind in stoc. Pentru siguranta cereti confirmarea stocului!

- Produsele marcate cu textul "in stoc producator" sunt produse ce nu le tinem in mod curent in stoc, dar ce se afla in general in stocul producatorului. In general livrarea unui produs ce se afla in stocul producatorului dureaza in conditii normale intre 2 si 3 saptamani, uneori mai putin, uneori mai mult, in functie de comenzile pe care le facem noi la producator si a altor comenzi pe care le are producatorul. Uneori chiar si producatorul poate avea timpi mai lungi de furnizare a comenzilor datorita cererii mari, a problemelor de aprovizionare sau a timpilor lungi de transport. Oricum ar fi, dupa efectuarea comenzii va vom contacta pentru a va comunica un timp de livrare aproximativ. In cazul acestor produse cumparatorul nu beneficiaza de dreptul de returnare.

- Produsele marcate cu textul "comanda speciala" sunt produse ce sunt realizate la comanda clientului. Nu tinem in stoc aceste produse, iar producatorul realizeaza fiecare produs pe masura ce primeste comenzi. Astfel livrarea acestor produse dureaza mai mult. Uneori poate dura 2-3 saptamani, uneori exista in stocul producatorului una sau mai multe bucati. Uneori, pentru anumite produse, livrarea poate dura mai mult, de la cateva luni pana la 2-3 ani. Pentru aceste produse este necesara plata unui avans pentru rezervarea, producerea si acceptarea comenzii. Timpul de livrare aproximativ va fi comunicat dupa cunoasterea acestuia. In cazul acestor produse cumparatorul nu beneficiaza de dreptul de returnare.

15. Daca doriti produse Celestron, Sky-Watcher, Baader Planetarium, Planewave, Vixen, Explore Scientific, Bresse, 10 Micron, Solar Spectrum, Imaging Source, TEC, Astrophysics, Carl Zeiss ce nu apar pe situl nostru va rugam sa ne contactati pentru a putea obtine detalii privind achizitionarea acestora.

16. In cazul contractelor incheiate la distanta Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractuluiConditiile de mai sus nu se aplica in cazul comertului de bunuri si servicii digitale (electronic). Cumparatorii, persoane fizice, au dreptul de a returna, pe cheltuiala proprie, fara nici o obligatie produsele cumparate la distanta in termen de 14 zile calendaristice de la primire, in urma efectuarii unei notificari scrise, cu conditia ca acestea sa fie intr-o stare resigilabila, sa nu prezinte semne de uzura, praf, grasimi, atat pe elementele optice, cat si mecanice, iar ambalajul original sa fie complet si in perfecta stare. Dupa efectuarea notificarii consumatorul are la dispozitie 14 zile pentru ca produsul sa ajunga in posesia noastra. Termenul este respectat daca bunurile sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Contravaloarea produselor (mai putin alte taxe si comisioane suportate direct sau indirect de cumparator in momentul achizitiei) va fi restituita in termen de 14 de zile de la primirea lor prin transfer bancar in contul furnizat de client.

Intrucat legea prevede posibilitatea diminuarii valorilor produselor rezultata din manipularea acestora ("Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor"), in cazul in care produsele returnate au fost desigilate, prezinta urme de utilizare atat la nivelul ambalajelor, cat si al produselor propriu-zise, firma noastra va percepe o taxa de uzura si/sau de aducere la starea initiala (inlocuire ambalaje, reparare, curatare, inlocuire piese) in functie de gradul de uzura apreciat de noi, de starea fiecarui produs si de posibilitatea aducerii la conformitate intr-un timp scurt (existenta pieselor de schimb). Costurile de aducere la conformitate vor fi facturate separat si vor fi deduse din suma ce va fi restituita consumatorului.

Nu pot fi returnate produse executate, construite si/sau furnizate dupa specificatiile si la comanda speciala a cumparatorului, produsele profesionale furnizate la comanda speciala, produse consumabile, carti, reviste si programe informatice. Anumite bunuri sigilate sau nesigilate ce au fost desigilate si/sau folosite de catre consumator nu pot fi returnate din motive de igiena sau contaminare, de exemplu oculare cu cupe de cauciuc, cupe de cauciuc separate, retele de difractie, etaloane etc. - unele dintre aceste produse pot fi acceptate partial la returnare cu suportarea de catre consumator a costurilor cu inlocuirea componentelor ce au fost contaminate (pretul componentelor si manopera). 

Dreptul de returnare a produselor nu se aplica cumparatorilor persoane juridice. Acceptam doar in anumite cazuri pe care le consideram bine intemeiate si reciproc avantajoase returnarea produselor achizitionate de catre persoane juridice.

17. Produsele sunt verificate pentru defecte atat la producator, cat si de catre noi. La cererea cumparatorilor verificam/reverificam gratuit fiecare produs inainte de livrare. In acest fel puteti fi sigur ca veti primi un produs in perfecta stare. Aceasta verificare este utila in special in cazul binoclurilor care se pot decolima pe parcursul manipularilor multiple prin care trec pana ajung la noi de la producator si a telescoapelor Schmidt-Cassegrain. Fiecare binoclu sau telescop va pleca de la noi perfect. Datorita modului cum sunt realizate, reflectoarele newtoniene isi pierd in general colimarea in timpul transportului, astfel ca este inutila verificarea lor, decat pentru starea fizica.

Toate bunurile fizice, digitale si serviciile digitale comercializate de noi sunt conforme.

Funcționalitatea bunurilor cu elemente digitale, a conținutului digital și a serviciilor digitale, inclusiv măsurile tehnice de protecție aplicabile, precum si compatibilitatea și interoperabilitatea bunurilor cu elemente digitale, ale conținutului digital și ale serviciilor digitale se regasesc in specificatiile si manualul de utilizare a produselor.

18. Garantia instrumentelor este de 2 ani daca nu se specifica altceva. Accesoriile beneficiaza de garantie timp de 1 an. Acumulatorii si bateriile vandute separat sau odata cu un produs beneficiaza de garantie pe o perioada de 6 luni, indiferent de termenul general de garantie al produsului. Consumabilele, solutiile, preparatele nu beneficiaza de garantie. STARMAX in parteneriat cu producatorii asigura garantia produselor cumparate de la noi sau distribuitorii nostri.

In termenul de garantie STARMAX repara produsul sau il inlocuieste sau restituie contravaloarea actualizata a acestuia sau acorda o reducere de pret daca acesta nu poate fi reparat, daca durata de nefunctionare datorita deficientelor aparute depaseste 15% din termenul de garantie sau daca produsul s-a defectat de cel putin 3 ori in prima jumatate a termenului de garantie, conform deciziei noastre unilaterale.

Reparatiile in perioada de garantie se efectueaza in termen de 15 zile lucratoare de la primirea de catre STARMAX a produsului reclamat sau intr-un termen rezonabil comunicat si agreat de comun acord cu cumparatorul. Datorita caracteristicilor speciale ale unor produse doar producatorul poate efectua interventii asupra acestora, ceea ce necesita o perioada mai îndelungată pentru remedierea defectiunilor. In aceste cazuri perioada de efectuare a reparatiilor poate dura pana la 3 luni.

Doar produsele achizitionate direct de la firma noastra sau de la unul din distribuitorii nostri sunt originale si beneficiaza de garantie oficiala si service in Romania. Nu reparam produse achizitionate de la alte firme, produse contrafacute sau de pe asa zis-a piata gri (importuri neoficiale). Exista si in Romania firme care reusesc sa obtina produse Celestron, Baader Planetarium, PlaneWave, 10 Micron si altele prin diferiti intermediari si sa le vanda uneori la preturi suspect de mici. Produsele vandute de aceste firme nu beneficiaza garantia oficiala, nu beneficiaza de service, iar cumpararea lor poate fi riscanta intrucat acestea pot fi contrafacute, folosite, produse returnate sau uzate sau modele vechi. Va puteti proteja banii si puteti fi sigur ca ati achizitionat un produs original cumparand doar de la firma noastra sau de la unul din dealerii nostri autorizati. Pentru a vedea lista dealerilor autorizati pentru vanzarea in Romania de produse Celestron si Baader Planetarium accesati pagina Dealeri autorizati.

19. Produsele comercializate de firma noastra sunt destinate utilizarii de catre consumatori casnici si în scopuri educaționale. In cazul utilizarii produselor in activitati industriale, productie, cercetare perioada de garantie a produselor este de 1 an.

STARMAX nu este responsabila de adecvarea produsului pentru un anumit scop. Inadecvarea produsului la scopul dorit de cumparator nu face obiectul garantiei, nu este imputabila firmei noastre si nu poate constitui motiv de returnare a produselor. Este de datoria cumparatorului sa aprecieze daca un anumit produs este adecvat utilizarii in scopul dorit de acesta. Utilizarea produselor in scopuri si activitati neconforme cu destinatia lor inițială stabilita in documentatia tehnica si/sau manualul de utilizare atrage dupa sine invalidarea garantiei.

STARMAX nu este responsabila de orice beneficii sau profituri pierdute, generale, speciale, directe sau colaterale care pot aparea ca urmare a defectarii produselor sau in urma folosirii produselor sau datorita imposibilitatii folosirii produselor in cazul defectarii acestora. Singura responsabilitate a noastra este de asigurare a functionarii produselor pe perioada termenului de garantie, iar in cazul defectarii produselor de reparatie sau inlocuire a acestora in concordanta cu termenii certificatului de garantie.

20. Pentru produsele Celestron, Sky-Watcher, Baader Planetarium, PlaneWave, ATIK, 10 Micron, Solar Spectrum, Imaging Source, TEC, Astrophysics, Software Bisque, SBIG si Carl Zeiss efectuam reparatii in garantie doar pentru produsele achizitionate de la noi sau de la revanzatorii nostri. Firma noastra este singurul importator in Romania pentru instrumentele si accesoriile Celestron, Baader-Planetarium, PlaneWave, ATIK, 10 Micron, Solar Spectrum, TEC, Astrophysics, Software Bisque, SBIG, iar in aceasta calitate nu efectuam reparatii in cadrul garantiei pentru produsele achizitionate pe canale neoficiale (asa numita "piata gri") sau contrafacute sau pentru produsele ce beneficiaza de garantie in alta tara. Puteti vedea daca produsul dvs. este unul original si beneficiaza de garantie oficiala in Romania analizand certificatul de garantie primit la cumparare: daca pe acesta este prezenta stampila firmei noastre, iar la unitatea care acorda service-ul este trecuta firma STARMAX atunci produsul dvs. a fost achizitionat de la un distribuitor autorizat. Pentru efectuarea de reparatii in garantie este necesara prezentarea certificatului de garantie in original.

21. Pot exista diferente intre specificatiile afisate pe site in ceea ce priveste accesoriile cu care sunt livrate instrumentele si continutul setului final livrat. Aceste diferente tin de producator si nu pot face obiectul garantiei sau constitui motiv de renuntare la contract. Noi incercam sa oferim detalii cat mai complete si mai exacte privind continutul produsului final, insa este posibil sa apara si greseli sau omisiuni atat din partea noastra, cat si a producatorilor. Producatorii isi rezerva dreptul de a aduce modificari produselor fara preaviz. Firma noastra isi rezerva dreptul de a aduce modificari produselor fara preaviz.

Setări

Meniu

Creeaza-ti un cont gratuit pentru a putea utiliza liste personale.

Conectare