SkyWatcher.ro utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența dumneavoastră.  Înainte de a continua navigarea pe site vă rugam să citiți conținutul Politicii privind cookie-urile. Prin continuarea navigării pe acest site confirmați acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii privind cookie-urile.

close

Garantii

.

STARMAX S.R.L. sau furnizorul nostru, în calitate de vânzător / distribuitor în România al produselor comercializate pe website-ul www.skywatcher.ro , garantează că acestea nu conțin defecte de fabricație sau de material, cu condiția respectării instrucțiunilor de utilizare și întreținere.

Perioada de garanţie este de 24 luni şi începe cu data emiterii prezentului certificat de garanție. Garanţia se referă la toate componentele produsului si presupune asigurarea functionării normale a acestuia, inclusiv înlocuirea pieselor defecte de către  STARMAX S.R.L. fără nici o obligaţie din partea beneficiarului.Garantia instrumentelor este de 2 ani daca nu se specifica altceva. Accesoriile beneficiaza de garantie timp de 1 an. STARMAX in parteneriat cu producatorii asigura garantia produselor cumparate de la noi sau distribuitorii nostri.

Remedierea defecţiunilor se face prin predarea aparatului în ambalajul original sau compatibil în bună stare, cu toate accesoriile originale, însoţit de certificatul de garanţie şi factura de cumpărare către unitatea de service. Înainte de trimiterea produsului prin curier aveţi obligaţia de a solicita un cod de autorizare a trimiterii produsului de la unitatea de service. Produsele care nu au primit cod de autorizare a trimiterii nu vor fi recepţionate şi, astfel, nu li se va acorda garanţia. Obţinerea codului de autorizare a trimiterii este necesară pentru a evita situaţiile în care produsul se află în una din situaţiile neacoperite de garanţie sau şi-a pierdut garanţia pentru unul din motivele de mai sus. De asemenea este posibil ca utilizatorul final să efectueze sub îndrumarea noastră reparaţii minore la produs sau să primească piese de schimb, evitând astfel cheltuielile de transport și scurtând timpul de remediere a defecțiunii.

În termenul de garanţie vânzătorul repară produsul sau îl înlocuieşte sau restituie contravaloarea actualizată a acestuia sau acordă o reducere de preţ dacă acesta nu poate fi reparat, dacă durata de nefuncţionare datorită deficienţelor apărute depăşeşte 15% din termenul de garanţie sau dacă produsul s-a defectat de cel puţin 3 ori în prima jumătate a termenului de garanţie. Prin valoare actualizată părțile convin să înțeleagă valoarea de piață a produsului în momentul restituirii contravalorii produsului, care nu poate fi mai mare decât suma inițial achitată de client, din care se scade un procent corespunzător gradului de uzură al produsului evaluat de către vânzător. Consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului, ca măsură reparatorie, în primul rând repararea produsului sau în situația când aceasta nu este posibilă, înlocuirea acestuia, în fiecare caz fără plată, exceptând situația în care solicitarea este imposibilă sau disproporţionată, putându-se oferi o reducere proporțională a prețului, după caz.

Starmax S.R.L. poate refuza să aducă la conformitate bunurile dacă reparaţia sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele, inclusiv valoarea bunurilor și gravitatea neconformității.

Se consideră că produsele sunt în conformitate cu contractul de vânzare/cumpărare dacă: a) corespund descrierii făcute de vânzător și au aceleaşi calități ca și produsele pe care vânzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostră sau model; b) corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului și acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumparare; c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaşi tip; d) fiind de acelaşi tip, prezintă parametri de calitate și performanțe normale, la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului și declaraţiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vanzator, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.

Reparaţiile în perioada de garanţie se efectuează într-un termen rezonabil care nu poate depăși 15 zile calendaristice pentru persoanele fizice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate și care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luându-se în considerare natura și complexitatea bunurilor, natura și gravitatea neconformității și efortul necesar pentru finalizarea reparației sau înlocuirii. Datorită caracteristicilor speciale ale unor produse, doar producătorul poate efectua intervenții asupra acestora, ceea ce poate necesita o perioadă mai îndelungată pentru remedierea defecțiunilor.

Termenul de garanţie curge de la data vânzării produsului şi se prelungeşte cu timpul scurs de la reclamaţie până la data repunerii în stare de funcţionare.

Doar produsele achizitionate direct de la firma noastra sau de la unul din distribuitorii nostri sunt originale si beneficiaza de garantie oficiala si service in Romania. Nu reparam produse achizitionate de la alte firme, produse contrafacute sau de pe asa zis-a piata gri (importuri neoficiale). Exista si in Romania firme care reusesc sa obtina produse Celestron sau Baader Planetarium prin diferiti intermediari si sa le vanda uneori la preturi suspect de mici. Produsele vandute de aceste firme nu beneficiaza garantia oficiala Celestron, nu beneficiaza de service, iar cumpararea lor poate fi riscanta intrucat acestea pot fi contrafacute, folosite, produse returnate sau uzate sau modele vechi. Va puteti proteja banii si puteti fi sigur ca ati achizitionat un produs original cumparand doar de la firma noastra sau de la unul din dealerii nostri autorizati. Pentru a vedea lista dealerilor autorizati pentru vanzarea in Romania de produse Celestron si Baader Planetarium accesati pagina Dealeri autorizati

STARMAX nu este responsabila de adecvarea produsului pentru un anumit scop necomunicat în prealabil de către cumpărător. Inadecvarea produsului la scopul dorit de cumparator nu face obiectul garantiei, nu este imputabila firmei noastre si nu poate constitui motiv de returnare a produselor. Este de datoria cumparatorului sa aprecieze daca un anumit produs este adecvat utilizarii in scopul dorit de acesta. Utilizarea produselor in scopuri si activitati neconforme cu destinatia lor inițială stabilita in documentatia tehnica si/sau manualul de utilizare atrage dupa sine invalidarea garantiei.

STARMAX nu este responsabila de orice beneficii sau profituri pierdute, generale, speciale, directe sau colaterale care pot aparea ca urmare a defectarii produselor sau in urma folosirii produselor sau datorita imposibilitatii folosirii produselor in cazul defectarii acestora. Singura responsabilitate a noastra este de asigurare a functionarii produselor pe perioada termenului de garantie, iar in cazul defectarii produselor de reparatie sau inlocuire a acestora in concordanta cu termenii certificatului de garantie.

Pentru produsele și mărcile comercializate pe website-ul nostru efectuam reparatii in garantie doar pentru cele achizitionate de la noi sau de la revanzatorii nostri. Firma noastra este importator și/sau distribuitor oficial în Romania pentru majoritatea producatorilor prezenți pe site-ul nostru (Celestron, Baader-Planetarium, PlaneWave, ATIK, 10 Micron, Solar Spectrum etc.), iar in aceasta calitate nu efectuam reparatii in cadrul garantiei pentru produsele achizitionate pe canale neoficiale (asa numita "piata gri") sau contrafacute sau pentru produsele achiziționate de la alți importatori sau pentru produsele ce beneficiaza de garantie in alta tara. Puteti vedea daca produsul dvs. este unul original si beneficiaza de garantie oficiala in Romania de la Starmax analizand certificatul de garantie primit la cumparare: daca pe acesta este prezenta stampila firmei noastre, iar la unitatea care acorda service-ul este trecuta firma STARMAX atunci produsul dvs. a fost achizitionat de la un distribuitor autorizat. Pentru efectuarea de reparatii in garantie este necesara prezentarea certificatului de garantie in original.

Pot exista diferente intre specificatiile afisate pe site in ceea ce priveste accesoriile cu care sunt livrate instrumentele si continutul setului final livrat. Aceste diferente tin de producator si nu pot face obiectul garantiei sau constitui motiv de renuntare la contract. Noi incercam sa oferim detalii cat mai complete si mai exacte privind continutul produsului final, insa este posibil sa apara si greseli sau omisiuni atat din partea noastra, cat si a producatorilor. Producatorii isi rezerva dreptul de a aduce modificari produselor fara preaviz.

Setări

Meniu

Creeaza-ti un cont gratuit pentru a putea utiliza liste personale.

Conectare